NAŠ POSAO

Pružamo sveobuhvatne usluge upravljanja nekretninama, koje su usmjerene na maksimizaciju vrijednosti i efikasno održavanje objekata. Naša stručnost omogućava nam da prilagodimo usluge specifičnim potrebama svakog klijenta.

UPRAVLJANJE CENTRIMA

Naša stručnost u upravljanju centrima obuhvata sve - od razvoja koncepta do svakodnevne koordinacije aktivnosti zakupaca. Savjetujemo naše klijente u vezi s optimalnim rasporedom poslovnih prostora i pomažemo im da definišu najbolji miks zakupaca. Također, pružamo podršku u usklađivanju tehničkih zahtjeva i nadgledamo procese opremanja kako bismo osigurali kvalitetno poslovanje svakog centra.

management-center
business-premises

IZDAVANJE POSLOVNIH PROSTORA U ZAKUP

Kroz strateško planiranje zakupa, aktivno tragamo za novim zakupcima i pregovaramo sa istima, a sve kako bismo kreirali optimalan miks poslovnih prostora. Naš tim priprema ponude i pregovara o uslovima za izdavanje prostora, a sve s ciljem maksimizacije iskorištenosti prostora i povećanja zadovoljstva klijenata i krajnjih korisnika. Svakom klijentu pružamo podršku kroz personalizovan pristup i brzo rješavanje svih eventualnih pitanja.

IZDAVANJE POMOĆNIH PROSTORA U ZAKUP

Pored glavnih poslovnih prostora, nudimo i uslugu izdavanja pomoćnih prostora kako bismo dodatno unaprijedili prihode i povećali funkcionalnost objekta. Naš tim se bavi pregovorima i pripremom ugovora za izdavanje prostora kao što su skladišta i reklamne površine, omogućavajući tako klijentima dodatne izvore prihoda.

auxiliary-premises
commercialization

KOMERCIJALIZACIJA

Naša usluga komercijalizacije omogućava maksimalno iskorištavanje prostora kroz izdavanje unutrašnjih i spoljašnjih prostora za oglašavanje, ali i promotivnih štandova. Ujedno organizujemo različite promotivne aktivnosti koje pozitivno utiču na imidž nekretnine i privlače dodatnu pažnju, što doprinosi povećanju prihoda i boljoj pozicioniranosti objekta.

ODRŽAVANJE I OPERATIVNO UPRAVLJANJE NEKRETNINAMA

Efikasno upravljanje nekretninama zahtjeva kontinuirano održavanje i nadgledanje svih operativnih aspekata. Pripremamo godišnje budžete za operativne troškove, koordiniramo rad pružalaca usluga održavanja, te pratimo njihovu efikasnost u radu. Redovnim izvještavanjem klijentima omogućavamo uvid u kvalitet usluga i funkcionalnost objekta, osiguravajući stabilnost i dugotrajnost njihovih nekretnina.

mission-img
marketing

MARKETING

Kreiramo i implementiramo marketinške strategije u skladu sa specifičnim potrebama klijenata, kako bismo nekretninu pozicionirali na tržištu na najbolji način. Zajedno s klijentima definišemo budžete, razvijamo i pratimo kampanje, kao i rezultate koje zakupci ostvaruju, što doprinosi prepoznatljivosti i atraktivnosti objekta.